YES! STAGING WILL COMEBACK
ЖУРНАЛ AUDIENCE – БЕРЕЗЕНЬ 2020

Вийшов у світ новий випуск журналу AUDIENCE UK (№ 242) за березень 2020 року. Всередині його є цікавий огляд про Сценічний Бізнес під час атаки коронавируса на всю індустрію розваг. Керуючий директор JSA Stage Company Олександр Стрижак також відповів на питання по цій темі.

Введення до статті:

«Коронавірус, можливо, призвів до того, що індустрія живої музики фактично зупинилася, і всі компанії зіткнуться з безпрецедентними проблемами протягом наступних декількох місяців, але тут (в статті) ми зосередимося на досягненнях сектора і його баченні на майбутнє, після COVID-19 ».

Крістофер Барретт (Christopher Barrett)

Дивіться тут повний текст статті: STAGING A COMEBACK

Уривок з тексту з відповідями Олександра Стрижака (переклад з англійської мови):

ПЛАНУВАННЯ НА МАЙБУТНЄ

Заснована в 1996 році Олександром Стрижаком для роботи над концертом Майкла Джексона на стадіоні «Динамо» в Москві, JSA Europe зі штаб-квартирою в Ризі, Латвія, працює по всьому регіону.

Його проекти включали в себе Пісенний Конкурс Євробачення (Eurovision Song Contest) у Києві, Україна, у 2017 році і 7-тисячний фестиваль Дунайська Січ в м. Ізмаїлі.

Звичайно, робота в цьому році буде залежати від ситуації з коронавірусів, але компанія планує брати участь в проведенні щорічних великих заходів в українських містах цього літа та восени, включаючи Джазовий фестиваль – Leopolis Jazz Festival (30,000) у Львові, фестиваль Faine Misto (16,000) в Тернополі і UnderHill Music Festival (25,000) під Івано-Франківськом.

Що раніше в цьому році JSA домовився про співпрацю з Karabas Promotion забезпечити проведення та технічну підтримку концертів в Києві, в тому числі можливо для Deep Purple, Ricky Martin, Bjork, Rammstein и Elton John.

«У нас великі плани і надії, але в даний час дуже важко бути повністю впевненим у тому, що принесе майбутнє», – говорить Олександр Стрижак.

Серед систем, що поставляються компанією (для проектів) – алюмінієві ферми, сценічні конструкції та подіуми від SIXTY82, а також (універсальні) структурні системи від Layher.

Олександр Стрижак каже, що попит на цікаві та альтернативні сценічні установки робить позитивний вплив на галузь.

«Це заохочує уяву і креативність і, як наслідок, постійний розвиток галузі. Ми працюємо в партнерстві з ArtMax Engineering у Львові, яка робить оригінальні та унікальні сценічні конструкції для шоу та нестандартні конструкції для заходів », – говорить він.

Компанія (JSA) працює над новою мобільної, модульної та перебудовуваною структурою, місткістю на 3000 *, це проект – FLEXODROM.”

* В оригінальному тексті в журналі була зроблена помилка (місткість – не 30 000 / правильно – 3 000).

Дивіться весь випуск журналу тут: AUDIENCE 242

У журналі було використано фото з Underhill Music Festival 2019 / Конструкції та дизайн сцени – ArtMax Engineering